Kawan gila gila.

Assalamualaikum!

ehem ehem semakin rajin ya sekarang update blog. hahaha. harini malas nak type panjang panjang. kita straight to the point je lah yer. okay. aku ada "BEBERAPA KAWAN YG AGAK *NGENGGG* ".

beberapa tu sebenarnya ramai tau hahha hampir sekelas kot kepala semua sama je tapi aku just nak citer yg betul betul *ngenggg* je k. Kitorang memang takboleh berjumpa. tadi korang tau , kan baru bukak sekolah lepas cuti ni kan , aku kan datang lewat sikit sebab jammed gila pagi tadi biasalah baru bukak skolah kan lepastu orang semua baru nak masuk dewan tapi aku baru sampai nasib ramai jugak yg baru sampai hihi. aku terus masuk dalam kelas and letak beg sebab kelas aku dekat je ngan dewan (tapi time tu kelas aku dah kosong) . and guess what ?! time perhimpunan kan , kelas aku dapat kelas terbersih dan ceria (big WOW ) . sebab ni first time kot dapat tu yg semua macam apa je lagi satu sebab kitorang form one kan , so macam pelik sikit padahal banyak je kelas tingkatan 2 ,3 yg lagi cantik tapi nak buat macamane dah rezeki kami hahah.

Ok back to the topic , lepas dah siap semua , aku terus masuk kelas tapi paling lambatlah sebab  aku pergi tandas dulu sebelum tu ( perlu ke bagitau --' ). bila aku paling lambat , mestilah semua dah ada dalam kelas kan , and bila aku masuk je kelas ! habis semua serang aku sambil cakap *woahh rinduuuu * hahahah. and aku rasa nak menangis sebab lama tak jumpa diorang sekali aku tengok muka sarah , aku ketawa sorang2 . tengok muka izzah , aik ketawa lagi, tengok muka piki , hadoi lagi lah kuat. sebab excited gila kot lepastu diorang pulak trngok aku ketawa , lagi lah ketawa biar ponn dorang tak tau kenapa diorang ketawa (pun bolehlah ) . 4 org ni lah yg panling ngeng aku rasa dalam kelas aku sebab suara 4 org ni je bising dengan gelak ketawa. aku tengah type pun boleh ketawa sorang sorang. giler ke apa.

so harini yg 3 org tu lah aku nak perkenalkan katkorang. 3 org ni lah yang agak rapat jugaklah and gurau kasar tu biasa and memang asyik nak ketawa jer manjang. aku pon tak paham dah kenapa aku pon join sekali agaknya dah berjangkit kot.


This is Nursarah Fiqa. Dia yang paling rapat ngan aku  antara 2 orang yg lain. Sahpikaa ni special sikit tau. Sape yang kawan ngan dia je yang tau betapa beruntungnya dapat kawan ngan dia. Cantik kan ? Yes. Cantik , hati baik tapi budak ni sengal tak kene tempat sikit wakaka. Tapi dia kalau dengan orang tak kenal dia susah nak rapat and orang akan anggap dia sombong. sebenarnya tak pun dia cuma pemalu gitteww. tapi pemalu ngan orang tak kenal je. ngan kitorang , naharommmm.


and yang ni pulak nurul izzah. Time first aku kenal dia, dia siap kenalkan diri dia " nama aku nurul izzah. nurul izzah yang pembangkang tu" . Hahah kau boleh ? Izzah ni memang baik. Selalu je buat apa orang suruh and dia jugak suka belanja orang :). And dia kawan selfie aku kiki. Setiap kali selfie, aku ajak dia. confirm nak. Izzah ni peramah gila orangnya. kau bayangkan , tak sampai setahun sekolah kat shams , dah kenal ramai kakak senior and boleh rapat macam kawan je. Aku selesa kawan ngan dia sebab ye lah, peramah , baik but sometimes dia boleh senyap tetiba, haa time tu ade something wrong lah tu. mesti ade org buat dia moody. 

And lagi sorang Nursarah Vahida. Kembar sarahfiqa. name same, perangai same. Anddd mesti pelik kenapa gambar sarah takde kan. ya kalau korang nak tau, sarah lah tak pernah ada gambar dalam phone. Entah. Sebab dia memang tak suka. puas paksa, tetap taknak. Sarah ni aku rapat jugak lah. And dia ni kan , memang kalau orang buli pun, tak kesah ahah. sebab kitorang bertiga selalu kenakan dia , dia redhooo jee :D. Kesian jugak tapi dia suka and tak marah pun. Biasanya aku  ngan piki lah selalu kena kan dia ;P. Izzah jarang sebab kadang izzah buat kerja sendiri. Ana redhoo~~ "Tagline sarah"


Apa apa pun, setiap kawan tu dia ada special yg tersendiri kan ? :) .Tu je lah aku boleh cite ngan korang. yg lain biar lah rahsia. keke. Aku tau, walaupun tak sampai setahun lagi friendship kita and macam macam boleh jadi, tapi insyaallah takda ape ape masalah. Macam kita jugak kan. kita kenal kawan kita yg dah dekat 7,8 tahun tu pun dari perkenalan yg singkat lepastu lama lama jadi lah kekal kan ? Insyaallah aku akan jaga friendship ni till jannah. And paling aku bersyukur sebab kawan kawan aku ni semua memang takde nak berasa hati apa. kalau ada pun, just cakap je. Cuma gossippp vedevasedebobastikkk tu kadang kadang je haha.

Jumpa di lain hari ya. Sorry kalau ada aku buat salah. Nanti aku update lagi eh. Bye.

Assalamualaikum.








Comments