Farewell dinner or Reunion?

Hai and Assalamualaikum!


Entry kali ini banyak cerita dan gambar, harap tak jemu ye hehehe. Jangan risau, gambar semua cantik-cantik untuk ditatapi ok!

Well, untuk yang taktau, aku nak  ceritakan tentang dinner shams (my menengah rendah school) yang berlansung tempoh hari. Congrats to faezah,hajar,adib,jizri,zulharis dan semua yang berjaya(tak ingat semua) adakan dinner ni untuk batch INVICTUS (1418).Agak terharu bila ramai kawan kawan yang masih mengingati diri ini walaupun dah 2 tahun aku tinggalkan shams.*tears. Serious terharu. Ingatkan dah takde orang ingat kita dah (acah sendu pulak) So aku masih confuse ni farewell ke reunion sebenarnya? Hahahaha. Bedasarkan pemerhatian terhadap content majlis, aku dapat konklusikan yang majlis ni adalah majlis farewell. kenapa? nanti kita cerita.

Anyway, majlis farewell ni diadakan di PRIMULA BEACH HOTEL,KUALA TERENGGANU   pada 11 JANUARI 2019. Nama majlis ni adalah INVICTUS ROYAL NIGHT  so dah nama pun royal, mestilah tema nya kesultanan gitu kan..so tengoklah gambar gambar ni yer.



kaunter pendaftaran.

time ni dari jauh aku nampak seorang gadis yang sangat mengelip dan aku takkenal weh. sekali dia tengok aku and jerit "ANISSSSSSS!!!!!!!!!!!" aku terkejut and baru realize tu sebenarnya hajar che ta! Ya Allah lawa sangat dia malam tu! bukan dia jer! semua orang wehhh.

this is our hall.

khusyuk si khaleesa. time ni tgh beratur ambik makanan. menu dia: nasi minyak,ayam masak merah,keropok,mi kari,sandwich,brownies, buah buahan dan air oren.


ada jer benda nak dibisikkan. ahahhaahah.

haa time tengah tayang video ni la yg menarik ni.. tgh elok elok layan tetiba keluar gambar kitaorang geng biri. weh gambar selfie zaman form 1 acah gangster pulak tu allahu. jap nnt aku selit gambarnye yer. huh curious mana diorg jumpa gambar gambar tu semua. menggamit memori betul.

ni lah salah satu gambarnya. gambar lain aku tak dapat nak jumpaa. time ni si sofiya masih pakai spek putih yer. sambil tengok video ni semua gelak gelak jer tengok betapa gangster nya kita dulu acah akak akak kawasan lol.

Queen of the night. (hajar)


girl clown award. (sarah v)


with aini. mmg candid je ek

with hasya
with piki



with queen of the night che ta!! konfiden jer dia kata dia try fitting benda alah tu pastu tetiba dapat kat dia betul hahah. berkat aku hasut semua orang suruh undi dia lah ni (??) eh tiberr
with arkadas

selfie


with my cuppycake nik nurain

with izzah kem




Terima kasih untuk kenangan dan friendship walaupun 3 tahun tapi bermakna sampai bila bila. Adat persahabatan berpisah sementara. Moga jumpa balik kat sana yer.
THANKYOU SEMUA!!!




Comments